happy-olivia

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Olivia Beiron - 15 juli 2013 16:33

Japp snart framme<3
Längtar sjukt mycket?
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva? För det har ju inte precis hänt nåt? Men jag skriver väll nått när jag kommer fram eller nåt ikväll?
Blir ju såklart mycket kort??
Men kanske inte uppdaterar så mycket eftersom jag är ju på ett läger, och vill vara med dem där? I'm right? ?

Det var efter jag vart på musikalen. Dem sköt ut sånna band efter föreställningen? Pappa knöt ett sånt band på mitt huvud ^^ (Vad tjock jag såg ut på den bilden?)

Jag med statyn Sola I Karlstad som jag sa att jag skulle lägsta upp :) Haha inte bäst färg matchat med skorna och byxorna, men skornas så sköna??

Kram

Olivia

Av Olivia Beiron - 15 juli 2013 10:58

Är ju på väg till Senoren nu :)
Haha, rätt trist att åka bil jue... Men det finns en skit söt kille där<3 Men vet inte om han är där i år?<3 Förra året kunde jag inte komma dit för vi åkte och hälsa på några i Umeå. Men det var också kul ^.^
Om några minuter ska jag logga in på Skype, för jag ska skriva med en kompis där kl 11. Nice<3 Men ifl, det kommer mer uppdate, och här kommer en bild jag gjorde för att jag hade tråkig :)

Haha, och denna gjorde jag i början av sommarn typ :)

Puss <3

Kram på er <33333

OLIVIA

Presentation


Ääh! Sluta läsa denna onödiga ruta som en 11 årig tjej har skrivet, utan läs min blogg!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards