happy-olivia

Alla inlägg under maj 2013

Av Olivia Beiron - 31 maj 2013 13:55

Ja, jag försov mig idag D: 

Så han inte blogga D:

 

Men nu ska jag sätta mig ner och göra en header, om min mobil vill koppla upp bilderna till datan.. :/

 

Men det får vi hoppas, annars får jag göra en header med dem bilderna jag har ;)

 

Puss<3

 

  

 

Kraaaaaam♥

Av Olivia Beiron - 30 maj 2013 19:50

1. Hur gammal är du? - 11 :D
2. Varför ville du skaffa en blogg? - Jag såg en massa andra med bloggar, och såg hur stor man kan bli. Jag är ju inte precis säker på att jag kommer bli känd, men på en blogg kan man också skriva av sina känslor. Som en dagbok, fast vem som helst får läsa den. Om man inte lösenords skyddar bloggen ;) 

 

3.Har du haft nån blogg innan? - Haha, aa. MÅNGA! Över 10 st! En del har handlat om Msp (MoviestarPlanet) och andra om mitt liv, eller båda två!

 

4. Vem är din förebild? - Jag vet facktiskt inte riktigt. Men en gång har det var en tjej på Msp som heter Rosettii, och en som heter Klara. (Klara het nåt mer kom inte på det nu)


5. Hur många bästisar har du? - Hmm.. Låt mig tänka.. 14, om jag räknade rätt... VET att det är många. Det är alla tjejer i klassen (8, 9 med mig xD), 4 ur 6:an, och 2 ur 4:an. Men det finns ju visa jag är lite mer me, men jag älskar alla lika mycket<3


6. Vad heter alla din bästisar? Haha, oj... Men okej! Magda, Fannie, Alice, Tina, Sandra, Jill, Klara, Julia, går i min klass. Hanna, Johanna, Jane, Signe, går i 6:an. Sofia och Julia går i 4:an :)<3

 
7. Vad är det värsta som hänt dig? - Oj det ve jag inte riktigt... Jag hart vart pinsam många gånger, men en av dem värsta gångerna är nog: 

Jag satt brevid en kille i klassen. Vi hadde fått en matte uppgift. Då skulle jag luta mig lite mer åt isdan så jag såg bättre. DÅ RÅKA JAG PRUTTA! Och det värsta av allt var att en kille bakom mig skrek: OOH! OLIVIA FJÄRA! Och killen jag var ihop med mig såg jätte konstigt på mig, och alla skratta.. Gissa om jag blev röd som en tomat...


8. Jag vet att det är lite sent (TYP ETT HALVÅR SEN xD) Men kan du göra en 2012 tag? - Visst! Det vill jag gärte gärna! (Om jag kan hitta den, har gjort den förr med då tog jag den fån en annan blogg)


9. Kan du göra 50 saker du inte visste om mig? - Jag har facktiskt änkt göra det! Men jag måste spara lite på alla tagar, jag kanske gör den om typ 2, 3 veckor! Och så måste jag kunna komma på en massa saker!


10. När ska du gå och lägga dig på kvällarna? - 9. Men jag börjar typ alltid äta då eller göra mig iordning. Mamma och pappa tjatar men jag går inte och lägger mig. Nu gör det inte s mycket för vi börjar 08.40 på mornarna. Men sen när jag örjar /an börjar vi kl 8. Och bussen går typ kvart halv 8. Och jag går typ upp kvart över 7. :o


11. Jag såg att du spelar fotboll, vad spelar du i fotbollen? (Alltså back, mittfält, eller top?) - Jag spelade mittfält, men så bytte jag med en tjej till topp. Jag vet inte om jag kommer byta tillbaka, för jag trivs inte riktigt där. Jag är van vid vara i mitten.


12. Har du några syskon? - Ja ett! En storebror. Han går i 7:an just nu. I love him<3


13. Vad har du för mobil? -Haha, en dålig Xperia. Vet ej vad den heter, men den har tangentbord.. Me när jag tappa den från en två vånings säng och dn kom i ett sten golv, höll den! Om du vill ha en hållbar mobil, tipsar jag den STARKT!<3


14. Kommer du fortsätta blogga i typ ett år eller mer? - Jag har fått den frågan förr. Du skrev jag att jag hoppades det. Men när jag bloggat i typ 2 veckor tröttna jag. Eller jag tyckte att jag inte hadde tid, och så ville jag göra annat. Hoppas jag inte gör det nu, för jag älskar ju att skriva, och ta kort! Så en blogg är bara gjord för mig!<3


15. Är du inte rädd att få haters? - Jag VET att jag kommer få det.. ALLA fr haters som är väldigt synd, för en deö är duktiga i nåt, men slutar med pga. av alla haters :( </3 Haters gonna be haters..

 

16. Har du FB? (Heter du då?) - Nej jag får inte. Jag får det när jag är 13, som det står att man ska vara.


17. Har du insta? (Heter du då?) - Kan inte ladda ner till min mobil, men när jag får en samsung (Vi ska snart köpa en) så ska jag ladda ner det direkt!


18. Har du twitter? (Heter du då?) - Ja, men jag Twittrar inte. Jag bara följer andra :)


19. Har du skype? (Heter du då) - Ger inte ut min Skype.


20. Är du tsm med nån nu? (Heter den då?) - Nej inte just nu.


21. Är du kär i nån om du inte är tsm med nån? - Nej.


22. Vad är ditt favvo godis? - Choklad forever<3


23. Sminkar du dig till skolan? - Ibland, orkar inte alltid :/


24. Vilket är ditt favvo smink märke?
 Går inte att välja! Men några favoriter är bl.a Loreal Paris, Maybelline new york, och e.l.f


25. Kan inte du visa vad du använder på kvällen? (På kort alltså) - Jo :)


26. Ska du skapa en YT kanal, så du kan blogga och vlogga? - Tror inte det.. :/


27. Har du några djur? - Ja, en katt. Han heter Sixten<3


28. Följer du några bloggar? (Vilka?) - Skvallerbloggens.se (Då slipper man läsa allt i stor bloggarnas bloggar, tipsar den bloggen STARKT!), storbloggarna, My-life-as-sandra.bloggplatsen.se, setthii.bloggplatsen.se (Hon har typ slutat uppdatera) Happy-fannie.bloggplatsen.se Det är dem jag kan komma på just nu :)


29. Prenumenerar (Stav*) du på nån tidning? 
- Ja KP, men jag vill gärna prenumenera på Julia :)

 

30. Vilka prenumenerar (Stav*) du på på några YT:are? (Vilka?) - Typ alla dem kända. Bl.a Misslisibell, William Spetz, Clara Henry, FilipWintherTV, och HejaInternet det är några av dem jag följer.


31. Vad vill du bli när du blir stor? - Jag vill bli Advokat, därför stasar jag mycket på mina betyg. För om jag inte får bra betyg kommer jag inte in på juristlinjen.


32. Kan du vista allt dit smik? - Visst :)

 

Det var alla! Det tog 45 min att svara på alla! För jag klistrade bara in alla frågor! Haha. Men vi ses, ska nu packa tills imorrn<3

 

Puss<3

 

 


 


 
 Jill, min bästis hund<3 Hon heter Laika. Utalas: Lajka.
 
En BAMSE Kram!

 

 

Av Olivia Beiron - 30 maj 2013 16:47

       


Så sant<3


Av Olivia Beiron - 30 maj 2013 14:30

SNART ÄR SKOLAN SLUT! OM 20 MIN! AAA! :)


För vi slutar ju kl 14:50

Alltså vi har dubbel lektion i svenska. Vi hadde rast kl 13:40 till 14:00

Och sen har vi den sista lektion från 14:00 till 14:50.


Men snart är jag ju hemma!<3 Då blir det frågestund efter jag gjort läxor i träning, träningen är slut kl 7. Sen ska jag ducha och säta, det¨är topparnas tur att städa D:


Så jag är la hemma halv-kvart i 8.


Hej från Magda,


Hej från Tina,


Hej från Alice,


Hej från Julia,


Hej från Sandra,'


O Hej från Mig!!!!<3


Puss<3


    


Hadde inte fixat håret då xD


Kram


Av Olivia Beiron - 30 maj 2013 13:21

Haha, får igentligen inte blogga nu men... ;) Vi sitter inte i klass rummet utan vi är i ett annat rum....


TÄNK OM VÅR SVENSKA LÄRARE KOMMER!?


Okej, nu får jag sluta, så jag inte blir på kommen utan får fortsätta med min berättelse.


MIN KOMPIS ÄR INNE PÅ YT, HUR VÅGA HON!?


Puss<3


   


Kram<3

Presentation


Ääh! Sluta läsa denna onödiga ruta som en 11 årig tjej har skrivet, utan läs min blogg!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards