happy-olivia

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2013

More Info.....

Av Olivia Beiron - 5 augusti 2013 09:47

Ullaredss haul-bilderna kommer nog upp idag eller imorrn.

Men om ni vill så kan ni gå in på våran kanal, och kolla på en video där ist. Min kommer upp lite senare idag. För när jag gjort detta inlägget ska jag äta frukost, och fixa mig. Och sen ska jag göra en Ullareds haul ;)

 

Länkt till våran kanal: http://www.youtube.com/channel/UCMsQsrAQun8YK1OvadUFh3g/videos

 

 

Prenumenera (stav?*) gärna på våran kanaL! 

 

Och glöm inte att gilla detta inlägg! :D

 

 

OLIVIA  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olivia Beiron - 13 augusti 2013 18:15

Japp, nu har jag en ny blogg... Men jag har den inte helt själv... jag delar den med två andra! Om ni vill komma till den, klicka Häääär!!!    Hoppas ni läser den! Puss, detta var mitt sista inlägg!♥   OLIVIAAAAA!!!       ...

Av Olivia Beiron - 11 augusti 2013 11:41


laggade bloggen inget! men nu gör den det skit mycket. Alltså när man kommer in på den tar det skit länge innan man ser headern, och alla mina inlägg. Och sen tar det ytterligare skit lång tid annan man kan scrolla ner.... Och jag har verkligen förlo...

Av Olivia Beiron - 9 augusti 2013 21:51

Vad tycks?       Nu har jag en viktig fråga. Iblan går jag in på min blogg bah för att kolla läget också. Den laggar värkligen skit mkt! Det tar 100 år innan den laddat klart och man kan börja rulla ner på sidan. Det är lika dant för min ko...

Av Olivia Beiron - 9 augusti 2013 18:13

igår när jag ar på begravningen så kom jag bara på: Juste, jag har ju inte bloggat på skit länge! jag har helt enkelt glömt bort, haha... hur man nu kan det ;D   Ja, jag har ju inte sagt det men jag var på begravning. (Ni som kollat min och min k...

Av Olivia Beiron - 3 augusti 2013 15:06


Ja nu är jag ju äntligen hemma. vi kom hem igår, men då var jag ganska trött och packade bara upp och gick o la mig. Så igår blev det inget bloggande ;)   Men ifl så var det jätte kul där. Men det tråkiga var att det va bara två fina dagar :( Den...

Presentation


Ääh! Sluta läsa denna onödiga ruta som en 11 årig tjej har skrivet, utan läs min blogg!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards