happy-olivia

Alla inlägg den 11 juli 2013

Av Olivia Beiron - 11 juli 2013 14:15

Japp! Idag ska jag på musikal! Det är den där Shrek musikalen ^^

Jag ska till mina kusiner i Karlstad :) Den börjar kl 7. Så den är nog kanske slut 10?

Men efter det så ska vi till Karlstads vattentorn.

Men ifl så kanske jag inte kommer att blogga D: Men vi får se ;) Jag tar nog inte med datan... Men det kommer såklart upp kort från musikalen (Om man får ta under föreställningen ^^) och från vattentornet ;p

 

Ja, nyss åt jag jordgubbar ;D

Det var göööött♥

 

Ojuste, jag berätta ju om pappa "lilla" misstag, och han säger att det var nog ganska bara att han var så klantig! För nu blev golvet ordentligt gjort, det håller bättre, för annars kunde det ha gått sönder om några år, då det redan är klinkat och så, och då skulle man få ta bort det, och då skulle det ju vara onödiga pengar, eller hur!? Puh, nu måste jag andas lite! ... Så!   ^^

 

Ja, jag har väl inget mer att säga<3 Puss♥

Jo, förresten ska mamma göra en fiskbens fläta på mig, jag är inte så duktig än, så jag ska träna mer ;) Och det är första gången för henne, så vi får se hur det går! Önska henne lycka till♥

 

Puss♥

 

   

Det är inte min dagens outfit, bara så ni vet.. ^^

 

 

 

My cat!♥

 

OLIVIA♥♥♥♥☻

Presentation


Ääh! Sluta läsa denna onödiga ruta som en 11 årig tjej har skrivet, utan läs min blogg!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards