happy-olivia

Alla inlägg den 1 juni 2013

Av Olivia Beiron - 1 juni 2013 23:58

Ja, jag har precis kollat på en film med familla<3

och så fick jag två nagellack av pappa idag!
Det kosta 10 spän på Ica. Alltså 20 kr för två nagellack!

Det mörkaste är igenligen mer mörk, och den ljusaste lite mer grön blandning i den.

Av Olivia Beiron - 1 juni 2013 20:06

Men SKA göra en bättre... Men jag måste bara komma på nån idée.

Och det blir ju roligare/trevligare här på bloggen om jag har en header ;)

För jag vill att om nån ny kommer in på bloggen TYDLIGT ska se vem som äger bloggen/Vem jag är :)

 

Lite snappt inlägg ska gå ner och käka lite chips nu ;) Gööött de♥

 

Puss<3

 

 

 

 

 

 

Kram<3


Av Olivia Beiron - 1 juni 2013 13:32

Ja, jag vet... Jag gjorde aldrig nån header! Men jag packade och sen kom Tina och hämta mig, och sen bärde det av till Skövde...


Varför jag inte gjort headern nu är för att med det måttet jag alltid gör mina bilder på Pixlr.com på, är för litet. Men min kompis blogg: http://my-life-as-sandra.bloggplatsen.se/ har rätta måttet så jag har skikat en fråga till henne, då hennes mobil är typ... Paj? Och hon var inte inne på Skype, eller Msp D: (Jag loggar in på Msp för att bara prata med alla jag kommit nära) (Jag känner Sandra Irl) Så, så fort hon har svarat kommer headern!

 

Men nu har jag ifl hittat mobben! Den hadde fastan under en sak i väskan... Kan ta ett kort sen kanske... 

 

Jag är skit besviken att ni inte fick några kort D: Men ni får överleva... Det kommer fler tillfällan av andra saker.. Right?   

 

 

Men nu så ska jag ut och sola     

 

Puss<3

 

 

 

KRAAAAM<3

D:

Av Olivia Beiron - 1 juni 2013 10:02

Sorry att jag inte har bloggat D: Men det är för att jag har tappat bort min mobil... Jag är skit ledsen, även fast mobilen sög.

Men jag hadde många kontakter som jag kanske inte kommer träffa på flera år D:

Men det kan ju vara så att nån annan råkat packa ner den..?


Men nu ska vi inte vara deppiga! ;)


Jag ska ifl blogga mer när jag kommer hem, för nu ska jag vara me mina frieeeends<3


Puss<3


Kram


(Det kommer inga kort nu, för jag bloggar ju inte från min data ;) )

Presentation


Ääh! Sluta läsa denna onödiga ruta som en 11 årig tjej har skrivet, utan läs min blogg!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards